Friday, April 12, 2013

Imam Muda Muslim

Hiks.

Saya memang suka klip klip hambik gambar Muslim. Sedar tak sedar gambar Muslim saje saje dah seribu keping kat dalam henpong. Fuh. Fuh. Fffuhhhh. Kalau pegi kedai cuci cuci gegambor tu kayo tuan kedai tu. Bayangkan sekeping gambar mungkin dalam enam poloh sen. Enam poloh sen darabs dengans seribus samalah dengang enam ratuih ringgit malaysia. Kayo kayo.

Tapi jaman sekarang rasanya orang suka klip klip gambor pastu peram je dalam hengpong. Tak pun save bajet dalam komputer je kan? Kan? ;)

So inilah Imam Muda Muslim. Hihiks.



Saya buat serban Muslim dengan selimut kesayangang beliau. Hiks.

Okelahbaiiii.

Hati kechixx: Mama dan Ayah sayangkan Muslim sangat!! ;')



3 comments:

Lady D'yot said...

comelnye..muslim tak marah lak.hehe

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

comei Muslim nih ! manis

nabihah ishak said...

http://anabiha.blogspot.com/2013/04/wang-tunai-rm5000-untuk-blogger.html