Saturday, April 27, 2013

Muslim dah pandai meniarap!

Terujanya saya bila Muslim dah pandai meniarap! Hikhiks.

Dua tiga minggu lepas masa saya duk syok syok borak manja manja dengan Muslim tetiba dia membalikkan badannya dan menjadi! Macam apam balik pulak saya tengok.

Hehehe.

Tapi seriyesly saya teruja sangat sangat bila tengok Muslim dah pandai meniarap. Rasa nak melompat ke bulan je.



Ni masa mula mula dia belajar meniarap. Asyik sembam muka ke tilam jek. Heeee.



Sekarang ni dah pandai dah angkat kepala. Siap boleh pusing pusing lagi. Dan sememangnya saya dah tak boleh tinggal dia sorang sorang kat katil. Memang berpusing 360 darjah lah Muslim ni. Hiks.

Alhamdulillah. Muslim membesar dengan baik dan sihat.

Lelepas ni merangkak pulak dia. Pastu berjalan. Pastu dapat adik. Eh. Eh. Pastu berlari 100 meter. Pastu tadika. Pastu masuk U. Pastu kawin. Tetiba rasa kejap je masa berlalu kan?

Okelahbaiiii.

Hati kechixx: Sangat teruja! ;")


4 comments:

Nadiah Ashikin said...

amboi sukannya dia sampai jelir2 lidah.. hehe..

luqman zakaria said...

aish...cutenye die.

anis scha said...

Comelnyaaaaaaa muslim ni!! ^_^

Ema Johari said...

perkembangan yang sihat