Sunday, April 14, 2013

Saya tak paham dengan Muslim.

Hehe.

Sangat sangat tak paham. Sebab apa? Apa sebab? Sebabnya mengapa? Hiks. Time beraks tahi melekat kat punggung lena pulak dia tido. Tadi time tak beraks susah pulak nak tido. Hehe. Ni saya dah banyak kali kejut dia bangun basuh beraks. Tapi dia tak bangun bangun. Lena sangat sampai termimpi mimpi minum susu. Hiks.


Hai semua. Saya Muslim.
Saya sedang sengeh dalam tido.
Tapi sebenarnya saya sedang beraks.
Hihi.


Kalaulah macam ni gayanya nampaknya kena beraks tahi melekat kat punggung baru dia lena. Hehe.

Okelahbaiii.

Hati kechixx: Sayang anak mama! ;')


5 comments:

Asiah Aisa said...

syarat senang..hadiah pun best..rugi tak join taw^___^.. http://le-carnetderose.blogspot.com/2013/04/segmen-saya-nak-menang-hadiah-dan.html

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

apa pesen ni Muslim?? hehee.. agak nya dia lega boleh yakk

anis hanis =D said...

alahaiii....
comel nye die berak....
hahaha :D

sya ibrahim said...

Alahai. Muslim mimpi mummy beli toys best kot. Hehe.... Comel sgt muslim, tidor mcm tu.

cikji said...

haha nakal muslim nih