Tuesday, November 12, 2013

11 bulan sudah.

Kejab je rasa tup tup tap dah masuk bulan sebelas dah kite. Kejab je rasa tup tup tap dah masuk sebelas bolan dah Muslim kite. Kejab je rasa tup tup tap dah masuk sebelas bolan dah kite jadi omak orang.

Hekhek.




Dah sebelas bolan dah anak mama ni. Amboiiii dah remaje nampak. Hihi.

Sekarang ni ini anak banyak aktif. Merangkak laju je. Menjerit kuat saje. Asyik nak berdiri saje. Mandi pun dah tak nak duk dalam besen. Nak berdiri saje. Sangat bijak. Kejar bolalah. Golek keretalah. Golek mamalah. Ehhhh.

Yang paling kelakar sebab Muslim yang sekarang suka menyanyi. Baaaa baaaa aaaa aaaa. Lagu apa entah tapi saya terhibur sangat. Lama pulak tu duk nyanyi. Pastu selalu buat mata comel. Haha. Kelakar!

Gelagat anak memang sentiasa menghiburkan. Alhamdulillah atas nikmat ini. 

Dan saya rasa sangat bertuah sebab dapat jaga Muslim sendiri tanpa perlu hantar ke Taska. Membesar depan mata sendiri. Basuh berak pun dengan tangan saya sendiri. Biasanya dia berak pukul 4 pagi! Mamai mamai saya dukung pastu basuh berak dia. Fuhhhh. Hehe.

Lagipun sekarang ni makin banyak pulak kes dera baby kat Taska. Ish ish. Seram tengok!

Okbaiii.



5 comments:

TelingaBulat said...

comeinyee..da besar ye..semoga membesar dengan baik ye

Fazleyatul Aini said...

kejap je masa berlalu kan

Anne Nurain said...

comelnya muslim.. :D

Liza Licha said...

alolo.. comel nya baby

roshidayahdayu said...

ni la baru boleh guna ayat ni, "macam comel je, macam comel je" hihi...