Monday, November 26, 2012

Due date 25122012.

Alhamdulillah semalam duopolohlimanovember genaplah usia kandungan oh baby baby dalam perut ni tigapolohlimamingguempathari. Bermakna sebulan je lagi akan sampai tarikh due date saya duopolohlimadecember. Selalu duk cakap kat baby dalam perut nie:

"Baby baby. Nanti baby keluar duopolohempatdecember yea. Sebab hari tu birthday ayah. Nanti baby dapat sambut happy birthday to you sama dengan ayah. Jimat duit mama beli kek happy birthday to you"

Hehehe.

Tapi menurut doktor memang saya tak akan lebih dari due date. Memang saya selalu berdoa agar baby saya di lahirkan cukup matang. Mana taknya sejak mengandung ni dah dua kali saya kena tahan di wad gara gara tumpah darah. Alhamdulillah. Sampai sekarang baby saya sentiasa membesar dengan baik dalam perut comel nie. Hehe.




Ehhh. Itu bukan gambar perut saya. Hehe. Kena hempuk dengan batu caves dengan husband lahh gamaknya kalau saya snap gambar macam tu. Hehe. Itu gambar dalam gugel. Duk gugel gugel terjumpa. Perut mak mana entah. Tak malu betol. Tapi macam comel je. Kan? Hehe.

Hari Rabu ni InsyaAllah genaplah usia kandungan saya tigapolohenamminggu. Mama saya cakap biasanya kalau orang bersalin masa tigapolohenamminggu ke atas memang baby dah cukup matang. Perasaan saya? Sangat eksaited nak bersalin! Nak nak anak sulong. Tapi dalam masa yang sama takot gak. Macam macam bermain dalam kepala nie. Harap segalanya di permudahkan olehNYA. Aminnn.

Okelahbaiii.

Hati kechixx: Harimau Malaya kalah lagi semalam. Adeh.
posted from Bloggeroid

4 comments:

Azrul Hisham said...

semoga semuanya selamat...amin :D

cikji said...

Igtkan branok doh. Senyap dekpung blog. Hihi

Amanina's Blog said...

wow ! hehehe . .
jom, saya dah tag awak join giveaway^_^

Mrs. Abi said...

hope semuanya berjalan lancar. excited jugak ni nk tggu... huhuhuhu...