Saturday, November 10, 2012

Seminggu kat kampung berat naik tiga kilo!

Heheee.

Betul. Baru seminggu saya balik kampung berat badan saya dah naik tiga kilogram. Sengeh bila tengok penimbang. Penimbang pun sengeh tengok saya. Amboi. Main kasar nampak penimbang ni dengan saya. Kehkehkeh.

Mana tak nya sejak saya berkampung ni keje saya hanya makan je. Makan makan dan makan dan seterusnya makan. Lepas tu makan lagi. Duk lima minit kemudian makan lagi. Maaaaaaakan je keje saya.

Heheee.





Breakfast pagi pukul 8 pagi. Aummmmm telan nasik. Tambah nasik sampai tiga kali. Lepas makan nasik aummmmm makan roti dengan mentega kacang. Makan roti pulak sampai lima enam keping. Baby dalam perut gedebuk tendang. Suke lettew. Heheee. Pukul 12 tengahari aummmmm telan nasik lagi. Pukul 3 petang perut duk jerit nak nasik nak nasik. Makan lagi. Pukul 6 petang perut bergoyang inul cakap lapar lapar. Makan lagi. Pukul 8 malam auuuummmmm telan nasik lagi. Fuh!

Hehehehehe.

Tak pe. Janji baby mama dalam perut ni membesar dengan baik. Mama akan diet lepas bersalin lagi. Kehkehkeh.

Hati kechixx: Hobi saya sekarang ialah MAKAN. Auuuummm. ;)
posted from Bloggeroid

6 comments:

cikji said...

makey puah2, nt pah brnok keno patey doh. hihi

Nour Eyza said...

waa.. berselera sungguh akak makan eh? hehehe.. xpe.. jnji baby sihat dan kuat. jangan lupa minum susu.. =D

Najiah Shaharain said...

erm...;-)org preegy mmg cept lpor yer...mst bby t shat...insyaAllah

JungRara said...

makan itu nikmat..jyeahhh

Mieya Atiera said...

Mieya kalau balik kampung, kurang sikit makan tu. Tapi kalau kat rumah, jangan cakaplah. Makan je kerjanya.

Munira said...

Hehehe...sedapnya makan. Baby membesar dengan sihat...hihi:-)Akak dulu pun suka makan.Haha.