Tuesday, March 11, 2014

Kereta Muslim.

Hehe. Hari tu saya dan suami saya memang excited nak belikan Muslim kereta. Kesian tengok dia meleleh je bila tengok sepupu sepupu semua ada kereta. Hihi.

Sumber gugel.


Pergi beli kat GM Klang. Memang best shopping bebarang baby kat sini. Beli borong memang dapat harga murah berganda ganda.

Tapi nak kena pandai survey. Sebab dalam GM tu banyak kedai. So kalau pandai survey memang akan dapat termurah di antara yang termurah. Wahhh gituk dongg.

Merata tempat cari kereta Muslim. Pusing atas bawah kiri kanan depan belakang. Sakit pinggang habis. Balik nanti memang nak kena telan Omega dengan Ostematrik. Krik krik. :)

Rata rata kedai offer bagi last pun RM150. Harga biasa taukey situ cakap RM180. Tawar menawar dapat RM150. Tapi kitorang tak terus beli jalan dan terus berjalan.

Terjumpa satu kedai ni.

"Boss..berapa kereta ni yea?"

"Ohhh. Itu aaaa saya aaa tolak u kasi mulah mulah saje. RM115 saje"

Saya dan suami terbeliak mata. Eh. Eh. Murahnyaaa. Sebab rata rata kat kedai sebelum sebelum ni semua jual paling murah RM150.

Belek belek. Dah puas hati terus kami beli. Siap ada ringtone lagi. Tapi kena pakai bateri AAA.

Hihi.



Alhamdulillah. Tercapai jugak impian saya dan suami nak belikan Muslim kereta. Happy bukan main lagi Muslim. Sekarang ni lagi lah bangun bangun pagi terus naik kereta keliling rumah. Siap kejar saya lagi. Haha.



Apa saje untukmu anak! :)


1 comment:

Fazleyatul Aini said...

pin pin tepi muslim nak lalu hehe