Friday, July 11, 2014

Muslim dan Minion!

Haaah. Lama saya tak update pasal Muslim. Hehe. Makin hari makin besar dan makin bijak dan makin banyak cakap dalam bahasa asingnya. Hekhek.

Sekarang ni dia ada citer peberet dia yang terbaru iaitu Despicable Me yang ada Minion cecomel tu! Kalau saya on saje cerita tu terus dia duduk depan TV dan tak kan bergerak sampai habis cerita tu. Tapi saya on cerita yang pendek pendek. Lepas tu gelak gelak tengok citer tu sampai meleleh air liur.



Kalau saya bukak citer cartoon lain memang dah tak layan. On saje citer Minion, terus duduk, diam dan meleleh air liurnya.

Sampaikan saya pulak terminat sekali dengan Minion ni. Hehe.



Nanti nak carikan baju Minion lah untuk Muslim! :)

Terima kasih kerana sudi membaca. :)

1 comment:

ejulz said...

hahaha.. terbaek.. :)

Jemput Join "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz"