Monday, March 16, 2015

Seronoknya Bisnes Shaklee.

Itulah yang saya dapat rasakan. Seronok sangat bisnes Shaklee ni. Apa yang seronoknya?



  1. First sekali, saya rasa seronok sangat bila dapat message/whatsapp/pm dari customer saya memberitahu yang Shaklee telah membantu dorang lebih sihat, jerawat makin kurang, dan macam-macam lagi effect yang positif selepas mengambil supplement Shaklee secara konsisten. Alhamdulillah. Sangat-sangat happy!
  2. Ada orang fikir, bila jadi suriram suriram ni, kawan pun kurang. Yes! Memang saya akui awal-awal saya ambil keputusan untuk jadi suriram, kawan-kawan pun kurang. Mengharapkan kawan-kawan lama time belajar kolej dan keje dulu saje. Tapi sangat LUAR BIASA bila saya join Shaklee di bawah susur galur yang betul iaitu under Master Cery, saya dapat ramai kawan. Yes ramai! Dan yang MENARIKNYA mereka semua ni memang positif dan sentiasa berkongsi ilmu. Bukan je ilmu bisnes tapi ilmu mudahnya menjemput rezeki. Dorang ni sentiasa ingat mengingati dan sangat tak kedekut ilmu.
  3. Alhamdulillah, sekarang ni saya mempunyai beberapa anak-anak bisnes Shaklee di bawah susur galur saya sendiri. Tapi apa yang menariknya, walaupun saya dah jadi seorang leader kepada mereka, tapi bab ilmu kami sentiasa berkongsi tanpa rasa kedekut. Alhamdulillah.
  4. Bisnes Shaklee memang 100% online, dan memang tak perlu jumpa customer. Nak order, klik-klik online saje. Memang seronok!
  5. Yang magiknya, hubungan kami memang rapat walaupun tak pernah berjumpa. Semuanya suka tolong menolong dan saling nasihat menasihati tanpa mengira umur, siapa leader dan siapa anak bisnes. 
  6. 100% kami berhubung melalui online; Whatsapp, Telegram dan Facebook sahaja.

Berkongsi tentang ilmu kesihatan.



Sentiasa berkongsi ilmu 'mudahnya menjemput rezeki'.



Berapa Modal Nak Buat Bisnes Shaklee?

RM65 sahaja SEKALI SEUMUR HIDUP.

Yes sekali seumur hidup sahaja. Modal yang sangat rendah tapi sangat lebih berbaloi sebab Shaklee bagi bermacam-macam bonus untuk ahli. Antara yang di tawarkan ialah 3C. Apa itu 3C.

  • Cash (Setiap pertengahan bulan, Maybank mengaum. 2,3,4,5 mahupun 6 angka)
  • Car Bonus (Dalam bentuk cash setiap bulan)
  • Convention (Percutian 6 binatang 100% ditanggung oleh Shaklee samada dalam negara/luar negara/UMRAH.

Jom join team saya, anda akan dapat guide eksklusif dari saya.

Join team saya, saya akan masukkan ke dalam secret group dalam fb, telegram.

Join team saya, InsyaAllah saya akan guide anda dari A - Z.

Semuanya di hujung jari sahaja.

Opsss.



Kalau nak join kelas pun boleh. Kelas biasa diadakan di Bangi. Seronoknya kelas Shaklee memang bebas boleh bawak anak. So tak perlu pening nak tinggal anak kat taska or pengasuh. Saya memang sentiasa bawak Muslim bila ke kelas. Pelbagai kemudahan disediakan oleh pihak Kak Cery. Sangat-sangat selesa.




-------

Terima kasih kerana sudi singgah sini. Semoga bermanfaat buat semua! :)

-------

Tempah supplement Shaklee / Daftar ahli sekali seumur hidup. Dapat 20% diskaun dan 1001 kelebihan extra lain. Semuanya saya akan guide special. 

Jangan malu untuk hubungi saya ye. :)


No comments: