Saturday, February 9, 2013

Kenapa saya suka Sabtu?

Hai saya Sa'ad Muslim. Saya happy hari ni sebab ayah saya balik kampung.
Hehe.
Kenapa saya suka sabtu? Sebab suami saya balik kampung. Hikhikhik. Dah 2minggu tak jumpa. Rindu mekar di hati. Ceeeeewah. ;')

Kenapa saya suka sabtu? Sebab Muslim dapat jumpa ayahnya. Muslim dapat teruskan perbincangan dengan ayahnya tentang mainan yang di idam idamkan sejak dalam perut lagi. Giittttuuuuuw. ;')

Kenapa saya suka sabtu? Sebab ayah Muslim janji nak beli stock pampers cap Pet Pet baru untuk Muslim. Terima kasih daun keladi ayah. Lain kali beli lagi. Hikhikhik.

Kenapa saya suka sabtu? Sebab lengkap: saya sebagai mama, suami sebagai ayah, dan Muslim sebagai anak yang baik. Alhamdulillah. ;')


Sent from my BlackBerry Bold 5

1 comment:

Firdausy CiLiKku said...

Alololo... comelnyer... Sa'ad Muslim... erk boleh bercakap dah ke? nak teruskan perbincangan nih.. hehehehe..
wah selamat ber reunion.. hehehe