Thursday, April 4, 2013

Di balas dengan kentut.

Bangun pagi tengok Muslim. Oh. Oh. Oh. Dia dah bukak mata. Memang biasa aaa ini Muslim aaa bangun pukul 8 pagi woo. Bangun bangun je terus dia buat senaman kaki tangan. Aktif betul sebijik macam mamanya. Hehe.

Saya terus tegur dia.

"Assalamualaikum Muslim anak mama comel comel"

Muslim sengeh sengeh pandang saya lalu dia balas:

"Puuuuuuuuuuuuut"

Dia balas dengan kentut rupanya. Oooooh. Ada niat lain rupanya. Mula mula dia sengeh comel comel je pandang saya. Yang sebenarnya sengeh comel comel tu ada makna yang bermaksud nak kentut. Bak kata pepatah kentut sikit sikit lama lama bukit. Eh. Betul ke pepatah ni?

Haha.

Apa apa sajelah Muslim oiiiii. Sebab mama sayangkan Muslim oiiiiii.

Lepas ni saya nak trylah petua sengeh Muslim ni kat ayahnya pulak. Haha.

Okelahtatatititutu.

Hati kechixx: Nak mandikan Muslim kejap. (:


[Posted using BlogPress from my Nokia 3310™]



2 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

hahaa.. dia tegur mama tuh

♥ CIKZEK ♥ said...

hakhak nakal anak mama ni =) pg2 dh wt org gelak ek. hehe