Wednesday, December 25, 2013

Due date Sa'ad Muslim - 25122012

Inilah due date untuk saya bersalinkan Sa'ad Muslim tahun lepas. Tapi Muslim pulak macam tak sabar sangat nak keluar. Pap keluar 18122012. Krik krik.

Hehe.

Masa Muslim dalam perut hari tu saya selalu duk cakap dengan Muslim mintak mintak Muslim keluar tepat 24122012. Sebabnya 2412 tu happy birthday to you bapak Muslim. Hehe. Teruja kot kalau dapat se date dengan bapaknya. Sama tarikh tapi lain tahun. Tapi tu lah terkeluar seminggu awal pulok. Tak sabar kot Muslim ni nak tengok kecomelan mak pak dia.

Minggu lepas 18122013 happy birthday to you Muslim yang ke SATU TAHUN hip hip hoorey. Tak pasal pasal Muslim yang terpaksa belanja Pizza Dominos yang memang cis nya penuh sekawah. Peh! Sedap hoi ya hoi kot! Dari 5 bintang kawe buwi 400 bintang! Memey terbaikkkk!




Semalam happy birthday to you bapak Muslim. Terpaksalaah sekali lagi Muslim belanja mak paknya makan Kenny Rogers. Asyik Muslim je belanja. Hehe. Kitaorang pergi makan Kenny kat Jusco Bukit Raja. Dekat je dengan rumah. Tapi sampai dah lambat jugaklah. Tup tup tinggal ayam roasted Kenny sebelah je. Terpaksalah saya order benda lain. Ayam Roasted tu KHAS untuk orang sambut happy birthday to you semalam jerr. Saya pulak order Beef Bolongnise Spaghetti.

Bergegar anak tekak saya tengok Ayam Roasted Kenny ni.

Ayam Roasted Kenny Rogers tu memang lah sedap kan. Tapi bila saya makan Beef Bolongnise Spaghetti tu ehhhh ehhhhh macam saya masak kat rumah jerrrr. Tapi rasanya yang saya masak lagi sedap kot. Hehe. Terus begituk gue enggak licinkan Spaghetti ituk doong. Enggak lakluk gituk gituk. 

Hehe.

Tak cedap.


Apa apa pun janji suami dan Muslim happy nak nak suami saya sebab semalam happy birthday to you dia. Semoga dia di murahkan rezeki panjang umur dan sentiasa macho. Krik krik. 

Kesayangan Kecintaan Kelovingang.


Tak sabar pulak nak tunggu happy birthday to me. Apalaaah agaknya Muslim nak belanja mamanya yang power ini. Bulan Mei pulak tu. Haish. Tak sabar pulok. Boleh?

"Eh. Mama saya comel kan?" (Muslim)


Okelahbaiiii.


1 comment:

Fazleyatul Aini said...

bulatnya mata muslim. comeyy