Saturday, April 13, 2013

Ekspo mak budak dan budak.

Bangun bangun pagi tup tup dah sampai kat Stadium Malawati Shah Alam. Eh. Eh. Ajaib bukan? Hiks.

Pagi tadi saya sefamily pergi jalan jalan ke ekspo mak budak dan budak. Ekspo ayah budak terkecuali. Hehe. Ekspo ni dah start since semalam lagi dan esok hari last kat Stadium Melawati Shah Alam. Kalau hari ni dan semalam ekspo start dari pukul 11 pagi sampai 9 malam. Esok last day so dorang start dari pukul 9 pagi sampailah pukul 8 malam. Nak bermalam kat situ pun boleh. Heh?

Mak budak. Budak tu namanya Sa'ad Muslim.;")

Best!. Sebab saya ni memang eksaited sikit bab bab nak belikan bebarang Muslim. Eh. Bukan eksaited sikit tapi eksaited baaaaaaaaanyak!. Itulah. Saya pernah dengar orang cakap. Bila dah ada anak sendiri nak beli barang sendiri pun tak terbeli. Rancang rancang nak beli baju ke apa untuk diri sendiri. Tapi last last untuk anak jugak. Memang sekarang saya dan suami lebih utamakan Muslim. Muslim yang utama. Hiks.

Mai gewe. ;")

Okelah. Sebelom korang terlambat baik korang cecepat pergi ekspo ni. Sesak berlaga bahu hidung woo. Mungkin esok harga lagi turun. Yang paling bestnye ada satu kedai tu jual bean bag. Harga satu bean bag RM 299. Kalau beli dua harga bean bag yang kedua serendah RM 1!!! Seriyesly murah!

Mai gewe also.
Happy lettew dapat baju baru. Hikss. :")


Okelahbaiiii.

Hati kechixx: Bahagia setiap kali tengok senyuman Muslim. Alhamdulillah. ;")


4 comments:

Luqman Zakaria said...

alololo...comeynye!hepi dpt baju bru ke muslim?

Etty Selamat said...

Comel!

cikji said...

comeynyo mok budok,macey dukung adik jah,hihi

azzey said...

betuah Muslim hr ni dpt mcm2...;)